قیمت دلار امروز یکشنبه 3 اسفند 1399

اخبار اقتصادی دلار
Rate this post

دلار در بازار آزاد با کاهش ۲.۳۷ درصدی نسبت به ۳ روز پیش، ۲۵,۳۰۰ تومان معامله شد.

دلار در صرافی ملی با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به ۴ روز پیش، ۲۵,۱۷۰ تومان معامله شد.

دلار در بازار متشکل با کاهش ۱.۱۹ درصدی نسبت به ۳ روز پیش، ۲۴,۷۰۵ تومان معامله شد.

دلار در سامانه سنا در بازار روز قبل نسبت به ۳ روز پیش، با ۱۲۶ تومان کاهش، ۲۵,۰۴۴ تومان نرخ گذاری شد.

دلار کانادا با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲۰,۰۶۰ تومان معامله شد.

دلار استرالیا در بازار روز قبل نسبت به ۳ روز پیش، با ۲۶۰ تومان کاهش، ۲۰,۲۰۰ تومان نرخ گذاری شد.

قیمت ارز

قیمت دلار در بازار آزاد

روز قبل دلار در بازار آزاد برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار در بازار آزاد که ۳ روز پیش تا ۲۵,۹۰۰ (بیست و پنج هزار و نهصد) تومان رسیده بود، امروز – یکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ مصادف با ۲۱ فوریه ۲۰۲۱ – با کاهش ۲.۳۷ درصدی به ۲۵,۳۰۰ (بیست و پنج هزار و سیصد) تومان رسید.

قیمت دلار در صرافی ملی

۳ روز پیش دلار در صرافی ملی مانند ۴ روز پیش، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در صرافی ملی که ۴ روز پیش تا ۲۵,۱۷۰ (بیست و پنج هزار و یکصد و هفتاد) تومان رسیده بود، امروز – یکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ مصادف با ۲۱ فوریه ۲۰۲۱ – به ۲۵,۱۷۰ (بیست و پنج هزار و یکصد و هفتاد) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل

روز قبل دلار در بازار متشکل برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار در بازار متشکل که ۳ روز پیش تا ۲۴,۹۹۹ (بیست و چهار هزار و نهصد و نود و نه) تومان رسیده بود، امروز – یکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ مصادف با ۲۱ فوریه ۲۰۲۱ – با کاهش ۱.۱۹ درصدی به ۲۴,۷۰۵ (بیست و چهار هزار و هفتصد و پنج) تومان رسید.

قیمت دلار در سامانه سنا

قیمت دلار در سامانه سنا شاهد کاهش ۰.۵ درصدی درصدی قیمت بوده است بطوری که دلار در سامانه سنا که ۳ روز پیش تا ۲۵,۱۷۰ (بیست و پنج هزار و یکصد و هفتاد) تومان رسیده بود، امروز – یکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ مصادف با ۲۱ فوریه ۲۰۲۱ – به ۲۵,۰۴۴ (بیست و پنج هزار و چهل و چهار) تومان رسید.

قیمت دلار کانادا

امروز دلار کانادا مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار کانادا که روز قبل تا ۲۰,۰۶۰ (بیست هزار و شصت) تومان رسیده بود، امروز – یکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ مصادف با ۲۱ فوریه ۲۰۲۱ – به ۲۰,۰۶۰ (بیست هزار و شصت) تومان رسید.

قیمت دلار استرالیا

روز قبل دلار استرالیا برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که دلار استرالیا که ۳ روز پیش تا ۲۰,۴۶۰ (بیست هزار و چهارصد و شصت) تومان رسیده بود، امروز – یکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ مصادف با ۲۱ فوریه ۲۰۲۱ – با کاهش ۱.۲۸ درصدی به ۲۰,۲۰۰ (بیست هزار و دویست) تومان رسید.

منبع: اقتصاد نیوز